Thursday, August 7, 2008

rambutan oo durian...

pagi tadi bangun lambat
punch in kul 11
kul 4 da kuar opis
kak anim ajak p beli rambutan kat blakang kolej canselor,
simpang before kc tuh, terusss jeekkk jupe la ladang buah 2
da alang2 kuar tuh kaan, malas dah le nak balik opis;p
murah2 rambutan die, banyak gile lak tu, sekilo singgit jek,
sape nak p beli baik p cepat2, tadi aku tgok sorang2 beli plastik besar2 sume


**kak anim ngan anak2nya mengutip rambutan**


**plastik kaler putih 2 kak anim nyer, aku 1 plastik jek**

aku amik 1.5 kg jek, so Rm1.50 je la kaan, hehe, murah bangat,
tapi teringin nak makan duyan laaa,
tapi pakcik ladang 2 cakap, da tinggal pokok ujung2 jek, huhuuuu,
aku kempunan duyan ngan pulut santan...sob sob...

pastu balik2 jek umah aku nampak nih...


**rambutan wawa bawak, lagi banyak seh....**

wawa pun ada bawak rambutan gak,
kaya rambutan lak umah aku nih,
manggis pun ade gak tapi sume pun tgah dihadamkan skang;p

**oh, ni kasut baru aku, cane leh tersesat ke entri ni tah, aku pun xtau;p**





5 comments:

dd dudu said...

aaaaaaa tauuu taaaaak aku paling suke makan rambutann uh uh uh

hey nice shoes, i like~ ;p

circleinspoon said...

manggis memang dah slamat dalam perut ;D

noname said...

sesaaat?? yekeee??~~

pandangdenganmatahati said...

haha ape kaitan rambutan, durian ngan sandal? ala saje nk tunjuk la tu~~~ hihi

rosealley said...

**dd dudu**
aku suke gak, tapi xdela suke sangat, suke biase2 jela, tapi sukela gak kan:D

**circleinspoon**
kenyang buaaah

**noname**
sesat???owh, ha'ah, bukan jalan je leh sesat;p

**pandangdenganmatahati**
if ur creative enough, u should find d connection, ahahaaahaaa

Related Posts with Thumbnails