Friday, June 11, 2010

Utusan Aku Nak Kawen

**sticky entry lah jap, xlama pun, sampai aku kahwin kot**



Err, boleh tak tak reti camne nak wat ayat ajak orang ni, emmm...

Di kesempatan ini...ok, xleh guna ayat skema, emm, aku da nak kawen ni, 12hb 6 kenduri belah kelantan. Di jemput la ye semua kawan2, kalau xleh datang belah aku pun, sebab jauh kan, so aku paham, leh datang belah laki kat Puchong, 26 hb 6 ni. Kalau korang baik, bagila alamat ye, nak pos kad kawen ni. Doakan semua berjalan lancar yeee, asyik pening2 da aku fikir pasal persiapan kahwin ni

11 comments:

ciare (^_^)v said...

insyaAllah jika dah sihat dan kesihatan tak buat hal akan sampai ke puchong. dekat aje tu :)

p/s: aku mengidam nasi minyak tp tak boleh mkn nasik. camne?? hukhuk

rosealley said...

wokeh, makan lauk jela ciare,heee

ciare (^_^)v said...

lauk pon pilih jgk. takat ni aku mkn seafood jek.huhu.high demand btol budak kecik ni (salahkan anak :P). xpelah, kot xdpt mkn, tgk pengantin pon jadi ler :)

pape pon slmt mbuat preparation di saat2 akhir dgn jayanya :D

nurul azida ahmad said...

tahniah rose. hope semua berjalan lancar :)
mungkin yang kelantan xdpt p. p belah laki boleh ea? hehehe :)

rosealley said...

@ciare@
thanx ciare!:)

@zida@
boleh je, asal datang:)

surney hasniey said...

tahniah... ;p

dulu, ada orang penah cakap kat aku yang idzuan tu baik...jadi ko beruntung la dapat dia...ko pun baik, jadi dia pun beruntung la dapat ko...kesimpulannya, sama2 bertuah sebab sama baik...(^,^)

semoga berbahagia selamanya... ;p

rosealley said...

wah, terharunye hasni, thanks!

ONFARISHA said...

Jaga diri, selamat mengharungi satu kehidupan baru... moga segalanya dipermudahkan insyallah.. ;)

salam perkenalan..

rosealley said...

tenkiu farisha:)

F A R Y N said...

congratessssss PUAN!
hehehee

rosealley said...

thanx faryn:)

Related Posts with Thumbnails