Monday, November 1, 2010

parti tony romas november:)

khamis ni ada makan2 ngan client since demo phase 1 da setel, his treat:)

awal2 si client tu cakap nak parti untuk celebrate, aku cam haaa, partiii??sekali g makan2 je, hee, biasela mat salleh, celebrate tu bg diorang parti la, aku biasa cakap makan2 je;) bos aku awal2 lagi da tanya tempat cane yang aku leh makan, almaklumla, aku sorang je muslim dalam team tu, so restriction pada aku la

fikir punya fikir, bos aku cadangkan tony romas, tu yang aku tanya kat fb ok x, sebab memang xpenah pegi, ikutkan memang xnak g, yela, xde geng kot, huhu, tapiii cam xbest lak xjoin, kang kata aku anti sosial lak, si s(teammate) aku pun dok pujuk2 ari tu suruh join, so decide pegi jela buat masa sekarang, kalo tetiba xnak join, pandai2 la nanti;p

hari ni aku n si r je dtg, untuk team aku la, yg lain sume cuti, tapi bagus gak, cam rilek sket, keje pun xbanyak, asyik membetulkan repot je, keje leceh tapi xpening kepala, alhamdulillah fasa paling kritikal(before demo) tu da lepas, lega sangat2

oh aku suka bulan november, heeee:D


No comments:

Related Posts with Thumbnails