Thursday, October 28, 2010

tenang

malam ni makan piza dominos lagi, yeay!!

tiap2 bulan pun order dominos bila malas nak keluar, lagi satu sebab selalu dapat free regular piza voucher, dominos ni kalau lebih 30 minit delivery, memang akan dapat voucher tu, dahla selalu bagi kupon2 tu kan, n kupon tu boleh guna sekali ngan voucher tu, so kadang bila beli 2 piza, tapi harga 1 piza:)

hari ni aku rasa sangat tenang kat ofis, tenang setenang2nya, suka!

sebab 1 - projek aku da abis demo phase 1, sekarang tinggal fix bug je, since xbanyak keje da, aku n sorang lagi programmer baru gak, kena tolong team wawa, sukaaaa, sebab boleh sesama ngan wawa, dan yang paling penting sebab bos aku da xleh pressure2 aku da, haha, sesapa yang penah dok bawah projek aku, even yang xpenah pun memang tau perangai dia camne, amatlah menyakitkan hati, so aku adalah amat teruja bila dapat masuk team lain, mungkin la sekejap je, sampai deadline bulan 12 je tapi xpe, tetap seronok, haha

sebab 2 - bos aku cuti hari niiiiiii, yeay!!seronok bila dia xde, memang rasa rileeeek je, haha, keji kan aku;p

tapi team wawa wat report, jadi sekarang ni kerja aku adalah stadi stadi dan stadi pasal cane nak wat report tu, banyak lak lagi yang xsiap, berusahala kami pasni, uhuh

esok adalah jumaat, seronok!!xsabar nak berhujung minggu:D

tetiba teringat majlis dudu yang xsampai sebulan ag, heee

1 comment:

dd dudu said...

yekeee ros, sebulan lagi ek ;P

Related Posts with Thumbnails