Saturday, June 11, 2011

Setahun sudah

Dah setahun kita bersama,

Rasa macam kejap je kan..

Tadi aku kecewa, menantikan rezeki yang satu itu masih tidak kesampaian,

Tapi kamu ada, dan kamu menenangkan aku, terharu...

'Perjalanan kita masih jauh' - itu katamu

Ya, dan kita bahagia seadanya :)


9 comments:

Siti Mas Hidayu said...

InsyaAllah rezeki itu akan sampai... we will pray for u too..teruskan berusaha yer ^^

Ciare Baha said...

Suwitnyaaa. Teringat lagi pegi wedding uols taun lepas. Hihi. InsyaAllah rezeki tu akan ada nanti. I'll pray for you. InsyaAllah :)

rosealley said...

thanx korang, terharu, sob sob

dd dudu said...

rosaa, touching2 baca entry ko.. so suwit ros n izuan, sob sob

rosealley said...

sob sob sob, sambung lagi sob sob, heee, thanx dudu, korang pun sgt suwit:)

AnneWeeza said...

sob sob sob.... ;(

kite pon terharu sbb kite memahami kot!

marilah kite same2 menanti ye... ;)

InsyaAllah... :)

rosealley said...

okie anne, insyaAllah ye:)

aYenZ JamiL (^0^)/ said...

sori lambat wish ros..Selamat Ulangtahun..Semoga korg berdua bahagia berkekalan..aminn..
ros, byykan bersabar & bdoa..insyaAllah akan smpai waktu utk rezeki yg satu itu

rosealley said...

thanx yen:)

Related Posts with Thumbnails