Showing posts with label irlove series. Show all posts
Showing posts with label irlove series. Show all posts

Friday, April 16, 2010

Episod 2- sesi perkenalan

dari episod 1: aku kenal izwan sebagai sifu c++, dia xkenal aku

1 hari tu, aku on the way nak balik ke hostel, dari kelas, masa tu aku sorang2, lupe da apsal aku sorang2 masa tu.terserempak pulak ngan abg demo n izwan.

tetiba abg demo tanya 'makan ayam x?' . aku ni macam, errr, mestila makan, nape lak, rupa-rupanya dia nak ajak g kfc, heee, join jela

sampai2 kfc, abg demo copkan tempat, so aku n izwan la kena g beli, tapi abg demo da siap bagi duit awal2, murah rezeki abg selalu belanja kitorang, heeee

masa nak order, masing2 macam cakap bila perlu je. tanya apa nak order, pastu senyap, haha

masa tengah makan, borak2, tapi aku borak ngadap abg demo, izwan pun borak ngadap abg demo, masing2 xborak sesama sendiri, masing2 xngadap muka masing2, aku pemalu koot, ngan org xkenal lambat sikit nak mesra mesra alam ni

masa balik makan, abg demo singgah dobi jap, kalo xsilap, nak anta bear hyppo besar comel dalam kereta dia tu kot, so aku n izwan tunggu jela dalam kereta jap, so masa dalam kereta, senyap sesenyap senyapnya, haha, tetiba ada suara

izwan: faham x dalam kelas?(kelas c++ yg dia ajar)
aku: ...ok jer..paham sgt2..sbb sifu dia sgt lar pandai dan hensem
................................

miahaha, tipu ok dialog aku atas tu, tu dialog rekaan izwan, sebab aku kan banyak lupa, so aku tanya dia balik apa yang kitorang bualkan;p, dialog sebenar adalah cam gini

izwan: faham x dalam kelas?
aku: ...ok jer..paham....
...................................

pastu sambung senyap balik sampai abg demo ada, heeeee

Tuesday, March 30, 2010

Episod 1- pre perkenalan

aku rasa aku mula2 kenal izwan masa sem 2,
masa tu kitorang semua kena amik course c++ 2,
susah gila ooo, first test sume dapat markah rendah T_____T
kebetulan budak2 se(software engineer) ni ada komuniti sendiri, abg demo yg jaga,
abg demo ni kira cam penyelaras komuniti tu la, senior kitorang
so....dia create 1 kelas cam kelas tambahan c++, untuk kitorang,
n sifunya ialaaaaaaaaaaaaah jeng jeng jeng, izwan, hee
izwan ni kire hebat la masa tu,
asal die ajar, senang gila kitorang nak paham,
aku dulu ingatkan dia ni rendam kot buku c++ tu, pastu minum, sebab tu la hebat sangat;p
die buatkan c++ ni cam senang jek, mmg 2nd test, aku rasa aku da leh perform,
okie, cukupla puji, kang kembang lak;p
so masa tu kitorang panggil dia sifu xde perasaan, hahah,
memang kalo die ngaja, muka dia mmg muka xde perasaan,
nak terangkan lebih2 pun xreti, heee
tapi masa tu xkenal sangat pun dia, kenal dia sebagai sifu c++ jela,
dia pun xkenal aku

ok sambung
(fuh, penat taip;p)

Related Posts with Thumbnails