p/s: ok jgn gelak, entri ni cam poyo sket
kahwin sangat indaaaah!........
haha, gurau je, aku rasa ayat tu selalu orang yang baru kawen cakapla. bukanla juga nak cakap tak indah, aku suka je kahwin, sebab dapat selalu jumpa ngan orang yang kita sayang, kalo dulu hujung minggu jek, huhu, tapi aku masih nak adaptkan diri aku ngan environment baru, bukan senang terutama bila aku dulu masa bujang xsuka mengemas, xsuka memasak, suka melepak2 depan tv bila balik keje, main game lama2, pastu mandi da nak tengah malam, bangun pagi pun lambat, free n easy la katakan, xde rasa tanggungjawab sangat.
tapi beza bila da kawen, aku da xboleh nak bersenang lenang macam dulu, kain kering lepas jemur kena terus lipat(dulu biar jek, huhuh), kena rajin2 kan diri buat breakfast untuk husband, sebelum tu kena fikir dulu nak wat scramble egg ke nak goreng cucur badak segera ke nak wat roti telur, haha...
masak lauk2 aku xwat lagi sebab biasanya mak mertua yang masak, aku tolong2 basuh pinggan jela, balik keje pun xleh lewat2 sangat dah, kena jadi seorang yang rajin mengemas, hiumm, bukan senang nak tukar perangai(bg akula), masih xbiasa nak mintak izin kalau nak buat atau nak g memana, tapi aku redha:) aku buat semua ni sebab aku sayang dia, aku cuba untuk jadi seorang isteri terbaik bagi dia, tapi aku harap juga dia faham, yang aku masih mencuba, mungkin slow2 merangkak tapi i'm trying all d best that i could.
aku juga bersyukur dapat suami seperti dia, bukan senang nak hidup ngan aku ni, perangai cam budak2, manja, suka merajuk, boleh rilek je baca novel bila dia komplen2 sebab serabut bilik banyak barang sebab da campur barang aku sekarang ;p, xpandai masak, keras kepala sikit, ego sikit, susah orang nak faham tapi expect orang faham aku, heee tapi dia bagi aku sudah cukup memahami. insyaAllah Allah telah berikan jodoh yang terbaik untuk aku:)

sayang kamula encik husband kepam!