Showing posts with label tension life. Show all posts
Showing posts with label tension life. Show all posts

Saturday, April 3, 2010

seriously depressed

seriously aku depressed sekarang,
dah berhari2 ngadap kerja yang sama, tapi still aku xleh nak solve,
aku rasa cam da jumpa dead end sekarang,
apsal xde idea ni??????
sebenarnya, ex officemate da ada wat keje yang lebih kurang aku wat,
so aku sebenarnya boleh je refer kerja, and in fact yang tula aku tengah buat sekarang...
tapi.....susahnye nak faham coding orang lain, huhuuuuuu, susah sangat,
lagi susah kalo nak apply coding tu dalam kerja kita,
kalo nak guna semua part xpela, bolehla aku guna terus kaan, xyah paham2,
ni main nak amik satu part je kot, nak guna pun kenela faham kot, yg mana aku kena amik yg mana xyah
dahla keje ni lama da delay, sebenarnya xniat pun nak delay,
tapi bila aku da buntu, aku terus malas nak wat, sekarang keje ni nak anta minggu depan,
nak xnak kena la siapkan jugak, tapi xdapat2 ag weh, aku dok ulang2 wat benda sama jek ni,
uwaaaa nak nangis!!!

Monday, September 22, 2008

banyaknyeee keje

Task to be done by this week
- print attendance n lab sak3100 (finished)
- multiplexing-edit notes n print (finished)
- cari n print soklan utk c++ (finished)
- wat post questionnaire 5/10 (noooooooo!!!)
- cek answers for programming (noooooooo!!!)
- prepare research schedule
(noooooooo!!!)
- masukkan sistem dalam server
(noooooooo!!!)

hiummm, sempat ke nak siapkan niii, macam x jekkk
bak kata sv(nama perlu dirahsiakan, takut kantoi),
nak raya sakan kenala siapkan sume2 keje duluuu,
haha, maafla sv, saya siap ke xsiap, sy tetap raya sakan;p

Related Posts with Thumbnails