Wednesday, May 6, 2009

durian + banana + pancake = yummmyyy

hujung minggu lepas, lina datang berkampung kat rumah aku, makaaaaan je kerja kitorang, tapi seronok, lina datang lagi ek, hehe, pastu lina bawak aku g makan pancake kat sweetchat, lina amik durian pancake, aku amik banana pancake, sedaaaap

budak yg tengah excited tunggu makanan

lina yg tengah excited jugak

nila durian pancake lina, rm6.90 untuk 3 pancake, actually banana pancake aku pun sama je bentuk luarnya, inti dalam jek lain

inti diaaaa, ada krim durian + isi durian betul, mmg fresh la inti dia, sedap bangat, tapi matila mulut bau durian, seb baik ada bawak dentyne, abis je makan ni, terus kunyah dentyne nak ilangkan bau durian

ni banana pancake lak, rm5 untuk 3 keping, murah sikit dari durian, ada pisang betul dalam tu, sedaaap jugak, tapi aku rasa durian lagi sedap kot


sile la bertandang ke restoran sweetchat berdekatan anda kalau nak rasa, lina cakap spageti dia xbest sangat, tapi kalau dessert2 sume tu, sedap la, aku pun first time g cna, baru try pancake je, lain kali nak g bawak encik tunang lak:)

3 comments:

lina said...

hehe nanti aku dtg lagi ey ;p

rosealley said...

@ciare@
kat mid ada, kat times square pun ada, pilih2

@lina@
datang la datang, silaaa:D

dd dudu said...

waah berminat berminat

Related Posts with Thumbnails