Thursday, May 21, 2009

kronik kronik

boleh tak...
elok2 pagi tadi, masak nasi, prepare2, goreng nasi,
letak dalam bekas, letak dalam paperbag, letak buah epal sekali,
nak bawak bekal makan kat opis,
da tengah drive nih, baru ingat aku lupa nak bawak bekal tu????
tensen aku tensen,
huhuuuuuuu, makan roti jela tengahari ni:(
makin kronik penyakit lupa aku ni,
ari tu lupa nak bawak cd kartun encik tunang,
tengah siap2 tu, mmg da ingat nak bawak,
sekali lupa jugak nak bawak, adusss...

nasi goreng ku.....

5 comments:

noname said...

smpi hti kau tggalkan aku? xsedap? bkan salah aku.. ko yg masak.. apala nasib aku

~keluhan hati butir2 nasik goreng~




wakakakka lariii ;P

mun-e said...

inikah nasi goreng yang tetinggal itu???

haha snap gambar tak lupa tapi nak bwk bole lupe plak ='D

cian nek ros :p

dd dudu said...

laaa cian rosaaa :'(

patutlaa ko nak balik awal tadi... hok hok hok

rosealley said...

@noname@
sebab ko butir2 nasik yg xberkualiti, hahaha;p

@mun-e@
haha, tau xpe, amik gamba 2 all d time ingat

@dudu@
xdela dudu, aku nak balik awal td sebab ko da dtg awal, mls da nak naik balik, hehe

Mangkuk.com said...

bawak bekal yer...

Related Posts with Thumbnails