Wednesday, February 24, 2010

my weekend was filled with love and food

mood nak menaip xde(a.k.a malas), so tengok gambar jelaa








8 comments:

ciare (^_^)v said...

sedapnye kekkkkkk :D

w a w a said...

owh kijammmmmm nya gmba~
sedap~!!!

pestisid said...

ose,
tau tak masa memule expose gamba edy masa kat u, ada org ckp muke edy mcm izwan. aku x tau nk komen ape hehe. masa tu spek edy sama ngn izwan kot. skang dh spek tebal. hehehehe

rosealley said...

siyes lisa??musti ensem, muahaha, nak tengok gamba si edy tuh

noname said...

'love n food' ke 'food i loved' ;P

pestisid said...

erk ko x pnah tgk muke si edy ke? terjah lah facebook daku. rose, aku nk type rose, tp jadik ose lak kat atas tu, sbb kibod aku bodoh sket smalam, x detect huruf pertama hahaha.tp lain jek aku rasa.

rosealley said...

da pasan da ose tu, tapi aku buat xtau jek, haha

aku da tengok da gambar edy, apsal aku rase lain??spek je kot same;p

dd dudu said...

ose, hahahahaha sungguh menghiburkan hatiku di waktu petang begini

siu siu

Related Posts with Thumbnails