Thursday, March 18, 2010

hiking oh hiking

aku ni seorang yang memang xadventurous,xsuka g camping sebab kena wat latihan2 lasak, kena jungle trekking, xsuka g kem motivasi sebab mesti ada jugak task2 scary(mostly physical, challenging) yang aku kena wat, banyak kali la aku tolak kalo ada kawan2 ajak g naik bukit la naik gunung la, pergi camping la sebab takut n leceh la nak wat aktiviti2 lasak cenggitu, baik aku dok umah, lagi best, leh tengok tv, surf2, main game, tido, heeee

tapi....xtau napa dalam 2, 3 hari ni aku dok rasa cam nak hiking, in fact ari ni aku asyik dok gugel pasal hiking, kat mane leh hiking kat selangor, etc2 la kan...dalam hati tu macam dok bisik2, bestnya kalo dapat g hiking, bestnyeee, bestnyee...tapi bila pk2 balik, macam takut pun ada, yelah, nak mati ke apa aku ni, nauzubillah la kan, cuma cam terpk la jugak kenapa beria sangat lak aku ni..even en tunang pun pelik bila tau aku tetibe nak hiking, haha, sebab banyak kali aku cakap kat dia, kalo pas kawen nanti, nak g bercuti, aku xnak g bercuti tempat yang ada wat aktiviti2 lasak, nak rileeeeek jek;p

aku xdela cakap aku betul2 nak hiking, in fact aku rasa aku xwat kot, cuma pelik jela, napala tetibe je kan nak buat mende yang aku xsuka kan, hiummm...


4 comments:

dd dudu said...

jom hiking :D

noname said...

jom ramai2 ke gunung datok!! yeehaww!!

rosealley said...

@dd dudu n keri@
jom jom, haha, semangat skang je aku ni, tengokla 2,3 minggu nanti;p

gunung datok ok x???

noname said...

sgt ok! ;D

Related Posts with Thumbnails