Thursday, July 28, 2011

kawan jepun

aku ada kawan kat sekolah menengah dulu. nama dia amir, masa form 4 dulu, dia adalah geng meniru time exam, kitorang siap tukar2 kertas soalan exam lagi, aku tulis jawapan aku kat situ, dia tulis jawapan dia, pastu tukar, oh sib baik xkantoi, mahap ye cikgu

sekarang kitorang kawan fb, da tukar gelaran. aku panggil dia kawan jepun lak. sebab dia suka sangat rekemen kat aku cite2 drama jepun yang best. heee, tau2 je aku suka kan. setakat ni da 2,3 cite la dia rekomen. a few aku xtengok lagi. kadang aku up status,xde kaitan pun ngan cite jepun, tetiba dia tanya 'dah tengok lum ...', sila isi tempat kosong ngan nama2 cite jepun, heee, bagus jugak, sebab mostly bila aku gugel recommended japan series kan, banyak yg dah tengok 

2 comments:

noname said...

woh rekomen kat kami jugak ;D

rosealley said...

da gtau dudu, nanti tengok cite boss, layan ah, season 1 n 2 da abiskan:D

Related Posts with Thumbnails