Thursday, June 5, 2008

hari tensen semalaysia

hari ni tensen semacam jeeekkk
sebab minyak naik 1 hal, tensen bangat ahhh,
nak maki lebih2 pun bukan paklah baca pun blog aku nih,huh
tapi agak klaka gak bile bukak ym tuh,
sume status yang tensen2,haha,
jom kita declare 0506 ni hari tensen semalaysia, sempena rege minyak yg naik mcm cibai;p
aku, aya n wawa xp pun isi myak semlm, malaszz

sebab kedua,
xleh nak book kungfu panda,huhuuuuuuuuuuuu
dari kg ari 2 lg aku dok pk nak tgok gak cite ni wiken nih,
alih2 full booking la plak td kat mid :C
xkire, sab2 ni kul 8 lg aku ajak iz1 kuar,hahaa, over sehh, kul 8 tu di alam khayalan lg daa

sebab ketiga, xde idea nak wat slaid utk present kmice nantih,
da 2 ari da perah otak nih,haha, padahal, bukan susah sgt pun,
summarize jek dr paper tuh,
tp asal aku nak stat jek, ade jek mende lain yg larikan fokus aku,
heheee, alasan aku tauuu, nanti2 la aku wat gak nyer 2, jgn risooo

sebab keempat,
bulan ni terlampau miskin sket ar, kene simpan utk bayar yuran nanti:(
huhuuu, cane nak jln2 n sopin kat langkawi nihhh,huhuuuu
kan besst kalo banyaak duiitttt $)
tenseeeeeennn

No comments:

Related Posts with Thumbnails