Tuesday, December 15, 2009

kini aku pasrah!!

uh uh...

tengah makan biskut cicah nescafe+anlene coklat+oat sambil berfikir pasal bateri kereta..

tadi tetiba xdapat stat kete, sepanjang dari awal2 aku beli kereta(hujung 2006) sampai skang(hujung 2009), so +- dalam 3 tahun la, xpenah2 fikir psl maintenance(bateri kering, so xyah nak jaga2 letak air) n xpenah tukar bateri, mungkin da sampai waktu bateri tu retire...boleh tak masa nak tukar nanti, nak bateri sebijik sama cam bateri skang, huk huk

melayang lagi la duit bulan ni..(T__T)

7 comments:

w a w a said...

hehe..alaaa siannya ko~
bateri dh kong, mmg kena tukar jek solution nyer pon...ko terer aaa tukar 3thn sekali, aku setahun skali jek ko...thn lps dh tukar, thn nih pon tukar...ntah cmna aku pakai pon aku tk tau huhu~

rosealley said...

a'ah, ingat lagi masa aku teman ko tukar bateri tu, baru tahun lepas kan, tahun ni tukar lg ek??ko pakai bateri kering ke basah ek?

w a w a said...

aku pkai bateri kering...
harga nya ko jgn tnya, hehe..aku lupa daaaa...tp tk silap aku, 80-150rm laa kot..ntah laa ros~
gomen2 ;p

rosealley said...

hooo, samela jugak ngan aku ni, radi aku tukar bateri baru dah, kering gak, tapi mahal sketla dr ko, huhu, rm195 kene

Palie Massa Studio said...

salam rose.. saya dah emel quotation yang awk minta... terima kasih..

cik EPAL said...

bulan ni je duit melayang..bulan depan tak..hehe..

klik iklan klia dan tm anda :)

rosealley said...

@palie@
okie, thanks!

@cik EPAL@
bulan depan pun bakal melayang, tapi cite bulan depan la tu, haha, thanks!

Related Posts with Thumbnails