Friday, April 16, 2010

Episod 2- sesi perkenalan

dari episod 1: aku kenal izwan sebagai sifu c++, dia xkenal aku

1 hari tu, aku on the way nak balik ke hostel, dari kelas, masa tu aku sorang2, lupe da apsal aku sorang2 masa tu.terserempak pulak ngan abg demo n izwan.

tetiba abg demo tanya 'makan ayam x?' . aku ni macam, errr, mestila makan, nape lak, rupa-rupanya dia nak ajak g kfc, heee, join jela

sampai2 kfc, abg demo copkan tempat, so aku n izwan la kena g beli, tapi abg demo da siap bagi duit awal2, murah rezeki abg selalu belanja kitorang, heeee

masa nak order, masing2 macam cakap bila perlu je. tanya apa nak order, pastu senyap, haha

masa tengah makan, borak2, tapi aku borak ngadap abg demo, izwan pun borak ngadap abg demo, masing2 xborak sesama sendiri, masing2 xngadap muka masing2, aku pemalu koot, ngan org xkenal lambat sikit nak mesra mesra alam ni

masa balik makan, abg demo singgah dobi jap, kalo xsilap, nak anta bear hyppo besar comel dalam kereta dia tu kot, so aku n izwan tunggu jela dalam kereta jap, so masa dalam kereta, senyap sesenyap senyapnya, haha, tetiba ada suara

izwan: faham x dalam kelas?(kelas c++ yg dia ajar)
aku: ...ok jer..paham sgt2..sbb sifu dia sgt lar pandai dan hensem
................................

miahaha, tipu ok dialog aku atas tu, tu dialog rekaan izwan, sebab aku kan banyak lupa, so aku tanya dia balik apa yang kitorang bualkan;p, dialog sebenar adalah cam gini

izwan: faham x dalam kelas?
aku: ...ok jer..paham....
...................................

pastu sambung senyap balik sampai abg demo ada, heeeee

6 comments:

mun-e said...

lahhh.. senyap je. hahaha

dd dudu said...

hahahha kelakaarr

cepat sambung x sabar ni :D

Siti Mas Hidayu said...

kak ros cepat lah samabung...i pun curious nk tau gak ;)

noname said...

"aku pemalu kot"

ahaa~ ;P

Ezzan Yusop said...

ala rosss....ni sampai ros kawen pun citer ni x habis2. aishh...ponat den tunggu...hehehe!

rosealley said...

@muni@
segan kot

@dd & yuyu@
sabaq nooo

@keri poyo@
xnak terima kenyataan la tu

@ezan@
haha, ape salahnya tgu pas kawen;p

Related Posts with Thumbnails