Thursday, July 22, 2010

hepi besday wa!

Semalam bithday Wawa yang ke 26!!Happy birthday my dear, hope you have a wonderful life ahead!!

Kenal wawa dari zaman uni, tapi kenal biasa2 jela, sebagai coursemate. Lepas da abis belajar, kitorang dok 1 umah sewa kat kajang, ngan aya. Masa ni lah kitorang stat rapat, amik m*st*r sesama, tapi masing2 sampai sekarang tengah pening nak abiskan ke x, geng g makan kfc malam2 kalo tetiba lapar, dan mesti pilih tingkat atas tepi tingkap. Bila aku pindah Equine, dia pindah situ jugak, tapi rumah lain. Pastu bila housemate pindah, wawa masuk balik rumah aku, ko memang sayang aku sangat eh waa, heeeee;)

Nak pindah keje lain pun sesama, tu yang sekarang kitorang masih 1 opis, cuma beza floor je, kalau nak turun solat tu, bukak pintu je da nampak wawa, heeee. So semalam, sempena birthday dia, belanja kawan karib sorang ni makan Kenny Rogers:)



muka seronok dapat makan. Macam biasala amik quarter meal black pepper extra gravy ngan muffin coklat. Delicious. Ingat dulu masa bertiga ngan Aya, siap 2,3 kali mintak tambah gravy.

muffin coklat yang sedap, membuatkan aku terliur masa tengah puasa ni.


2 comments:

w a w a said...

hahaha....background ko sudaa tukar eh =) jd sgt blend ngn aku nyer tudung...

mekasih mekasih sbb blnja aku ye pn ewoss...terasa2 kesedapan kenny rogers kt tekak nih skg XDD

ermmm ermmmmmmmmm.............*speechless*

i heart u laaa pndk kata =)

hehe..tetiba, kenangan kita mst brcirikn psl mknn jek ewossss kannnn *gelakgila2* owh rindu!! T__T

mekaseh mekaseh, mudah2an brtmbh2 rezeki ko tk kira laaa rezeki yg dtg dlm pe bentuk cmna pong ;p

slmt brbuka pose...ko pose keee, aku br tau hiks~ =)

<3<3<3 haa...amik amik nih =)

Azli Razali said...

jom komen and follow blog saya masak2

Related Posts with Thumbnails