Monday, July 19, 2010

kuih kegemaran

di hari puasa, salah satu aktiviti best tapi xberapa nak elok, adalah mengidam makanan, so sekarang aku teringin sangat nak makan......

Lepat Pisang!!!

uh rindu sungguh nak makan, sedap ooo lepat pisang, no 1 bertakhta di hatila banding kuih2 lain, dulu zaman2 g pasar malam serdang, zaman2 bujang la tu, selalu gak beli, masa bulan puasa lagila, puasa tahun lepas kalau hari kerja boleh kata tiap2 hari g bazar bangi, sebab balik keje lambatkan, so kena bukak puasa kat ofis, jadi tiap2 ari aku akan cari lepat pisang dulu, kalau da abis tu, memang kecewa la

wuuuu, sedapnye.....

p/s: gambar adalah ehsan gugel

8 comments:

dd dudu said...

rossa

dd suke lepat pisang gakkkkkkk

give me 5!

dulu suka beli kat fak, pastu puteri 7 kate aku selera org tua

cess

w.a.n.n.o.r.f.a.d.z.l.i.n.a said...

Mama saya buat lepat pisang hari ni..hehe..meh la singgah umah! =)

Tapi lepat pisang mmg sedap kan? Saya suka lepat pisang yg inti kelapanya di tgh2..dan banyak..tak bape suka yg kelapanya dicampur sekali dgn adunan pisang tu. Huhu..

mun-e said...

haiyoooooo. feveret aku jgk tu. kalo dlm die ade kelapa lagi besh! huhuhu

rosealley said...

@dudu@
yo five!!!

selera orang tua??xpenah aku dengar, xkisahla, sedap oooo

@wan norfadzlina@
waaaaah, jeles sungguh sekarang!suka jugak camtu, slurp

@mun-e@
kan kan sedap kan, buatla muni, bg aku sket, heee

rosealley said...
This comment has been removed by the author.
suamihanyisterizuki said...

waaa,
tetibe teringin jugak...nafsu makan tinggi betol...

rosealley said...

samela kita hany:)

Tasbih Alam said...

Salam ukhuwah dan salam ziarah kepada pemilik blog yang indah ini..
Moga kita dapat saling kunjung mengunjung untuk mengeratkan ukhuwah sesama blogger...

Related Posts with Thumbnails