Monday, September 7, 2009

da tau daa

korang perhati leklok ek gambar versi posing ngan versi buruk aku yg dishot oleh encik tunang

Gambar versi posing



Gambar versi buruk..


skang da tau da nape encik tunang amik gambar aku asyik kabur, huuuuuu

6 comments:

mun-e said...

ooo gituuuu

(tak faham sangat sebenanye :p)

dd dudu said...

hrmmm (sambil berfikir)

patutlaa kuku suke amik gamba aku dari bawah.. rupe2nyee sebab leh nampak double chin ku, hoho~

rosealley said...

@mun-e@
maksudnya....bile aku posing je gambar kabur, posing je kabur, bile xposing a.k.a wat muka buruk, clear je gambar, encik tunang dengki xnak amik gambar aku posing lawa2, hahaaaa;p

@dd dudu@
lebih kurang je diorang tu, geng la katakaaan

mun-e said...

oooooo maksudnya gituuu baru faham. hehe. lambat plak aku ;p

noname said...

ini namanye kejujuran.. haih~ gals..

pestisid said...

sama la encik edy pun suke hokey wat cmtu. kdg2 saja nak suh nampak lubang idung. ape motif tah.

Related Posts with Thumbnails