Friday, September 4, 2009

drama sebabak

nuna semalam balik2 je rumah terus wat drama, huhuuu, masa tu aku ngan lilo dok surf ngan pc masing2 sesambil bukak tv...

nuna: (lepas bukak pintu rumah) sampai hati ros wat sy macam ni
ros n lilo: ...........

masing2 da muka cuak da masa ni, aku pandang lilo, lilo pandang aku, aku ni pk2 balik, alamak, ape salah aku????huhuuuuu, mmg xleh pk da masa tu, tetibe.....

nuna: hahahaaaa, nah, kunci kete nih

rupe2nye aku tertinggal kunci kete kat kete, seb baik dalam pagar tau, wat saspen jek tau nuna nih, tapi siyes aku lagi lega sebab nuna gurau2 jek, bukan betul2 marah...lepas tu, sume pun gelak2, nuna lg jahat, siap gelak2 cakap klaka tengok muka aku cuak gile masa tu, seronok kalo dpt amik gambar, huhuuuu


nuna kepam yg tengah mop lantai skang;p

3 comments:

LiLo HoN3y said...

kahkahkah...tau cuak...hihi..

anora amore said...

hahaha...tak sangka saya pandai berlakon..kekeke..

rosealley said...

kamu memang leh jadi pelakon terhebat:)

Related Posts with Thumbnails