Wednesday, November 25, 2009

entri penuh vain

masa kuar minggu lepas, kitorang ade amik2 gambar sket kat the gardens yg sebelah mid tu, untuk dijadikan header blog la sebenarnya, kat gardens tu ok la xramai sgt banding mid, tenang jela, kalo kat mid tu, sesak ya hamat, huhuuu, so at lis xdela malu sangat kan aku tetibe nak perasan model katik tembam kat c2, muahahaaa

*sila jangan scroll down kalau kamu nyampah tengok muka aku;p*


even aku nampak tembam dlm ni, tapi letak jugak sebab suka background:)


siyes xreti nak pose beza2, T__T


gambar kanan ni konon2 nak bagi jambatan tu nampak real, tp xjadik pun, haha


da penat, rehat jap


from mid, tapi berlatarbelakangkan gardens


yours truly:)

5 comments:

mun-e said...

dlm banyak2 gambar paling last sesuai di jadikan header blog! :p

dd dudu said...

haishhh silap tul lah ko tulis caption gtau tu jambatan x real

aku dah percayee dahh itu jambatan betolll ;p

haishh

rosealley said...

@mun-e@
sebab dekat ekk???

@dd dudu@
tula, cam silap lak aku gtau awal2 kan, heee

noname said...

hee tang jambatan tu klau ko jarakkan cket mesti jd.. sbb skang ni jmbtn tu lg besar dr ko.. sah2 la kaan ;P

rosealley said...

haha, tula pasal;p

Related Posts with Thumbnails