Sunday, September 5, 2010

rempuh jangan xrempuh

semalam g sopin raya buat pertama kalinya...dah lewat2 ni la baru aku nak pergi kan, yela, nak g awal2 memang xde duit, ikutkan sekarang pun duit gaji xmasuk2 lagi(sakit hati bila fikir nih), tapi guna duit idzuan dululah, uhuh

so kitorang pakat nak g shah alam, senang sebab ada 3 shopping kompleks dekat2, Pkns Shah Alam, Alam Sentral ngan SACC Mall. awal2 aku da fikir cam xsanggup nak g sebab konfem akan ramaaai sangat orang, especially kat pkns tu. tapiii mungkin sebab kita da expect for the worse, so xdela rasa teruk sangat, ramai tu memang ramai tapi still boleh terima la kan, yela, kalau xnak terima, xkan nak patah balik lak, konfem idzuan suh balik jalan kaki

mula2 g pkns, masa jalan2 kat tingkat bawah tu, zul yahya lalu tepi aku, excited jap jakun sebab xpernah tengok dia secara live, rupa2nya dia cam jadi mc untuk event kat pkns tu, kurus tinggi orangnya:)

puas jalan2 pkns xde yang berkenan, naik tingkat atas, jalan tingkat bawah, tapi xsinggah sebab malas nak bersesak, keluar hampa sebab xde yang berkenan, adala 1 baju cotton sulam tu cantik gak, tapi since nak sedondon ngan idzuan, n baju2 melayu idzuan hanya ada warna putih, biru, purple, hijau, so aku nak kena beli kaler ala2 tu jugakla

pastu pegi alam sentral, adela gak 1 jubah tu berkenan, tapi semua tinggal saiz besar, kecewa lagi, memang aku da pk malas da nak cari masa ni, pakai jela baju apa yang ade kan, dahla sakit kaki jalan banyak2 ni, tapi alhamdulillah, elok2 je jalan kat tingkat bawah tu jumpa yang berkenan, terus amik malas nak round2 dah:)

g sacc lak, sebab nak cari tudung yang matching, seb baik dapat, kain pun boleh tahan:) solat asar jap kat situ, pastu g pkns balik beli kuih2 raya, kerepek, dodol n wajik durian. wajik tu nak makan malam2 kat umah je kot, tapi masa beli tu mmg tengah panas la, xsaba nak makan

owh baju raya aku satu jek, cukupla, taun2 lepas pun aku memang xde banyak baju raya, beli pun selalu last minute, dasar suka last minit camnila, hee, kasut raya enggak ada, sebab da beli kasut bulan lepas, pakai jela yang tu jugak:)

No comments:

Related Posts with Thumbnails