Friday, January 1, 2010

mencari penyewa(area Jusco Equine)

**sticky entry sampai aku jupe housemate baru**

aku tengah cari housemate baru ni, kalau boleh, masuk Januari, sempena Tahun baru, uhuk, xdela, sebab housemate aku, lilo, da kawen ni, so tengah mencari pengganti, nak duduk 2 orang je cam xmampu lak, uhuk

so, criteria2 yang bakal penyewa perlu tau
* rumah di Taman Lestari Putra, area Jusco Equine
* bakal penyewa perlu(ini sgt penting) ada transport, kalo x, menapak la korang nak g memane
* perlu bayar deposit 2 bulan, kalo xmampu, boleh la kalo nak ansur2, kami ni xdela kejam sangat, tapi jgn lak ko nak bayar ansuran cukup 12 bulan, 2 bulan sahaja yaa
* emm, ape lagi ek, haaa, perempuan yer yg aku cari ni, laki ke, nyah ke, xditerima, hohho
* kalo boleh, bakal penyewa tu orang yang aku kenal n kenal aku
* sewa rumah + astro + api + air mungkin dalam 200++ sebulan

sape2 yang berminat, leh emel aku : cmerah@gmail.com

bakal housemate kepada bakal penyewa;)

2 comments:

green apple said...

eh, dekat je ngan opis akak.

*komen takde kena mengena ngan entry*

rosealley said...

opis akak kat equine ekk, wah dekat je rupenye

Related Posts with Thumbnails