Friday, January 22, 2010

untuk seseorang

even aku selalu cakap..aku paham kenapa dia nak pergi, aku tau dia pergi untuk future yang lebih baik, aku redha kalau itu apa yang dia nak, lagipun lepas ni still boleh jumpa, sebab kalo ikut2kan, xdela jauh sangat pun tempat baru dia nanti, tapi.....

AKU HARAP SANGAT DIA XPERGI :(





SAYANG KAMU SANGAT!!!huuuuu

5 comments:

w a w a said...

relakan dia pergi..
hiks..

to dd: wish u all the best of luck~!!

Mr. HFH said...

hehehehehe.....

mcm kembar jer tgk.....

tp tak seieras.....

ngeeeee

dd dudu said...

uhuk uhuk..

sayang kamu sangat :<

kite keep in touch selalu k..

Ezzan Yusop said...

xmo gak die pergi. xsuke xsuke xsuke....

.:OKU Prihatin:. said...

kalu da rapat sgt memang aku lebih kurang sama..huhu...

Related Posts with Thumbnails