Tuesday, January 12, 2010

ramble entri 1

boleh x nak meramble sesuka hati??xyah baca pun, pointless entri untuk korang

1. i'm a mess.hidup aku serabut, bilik aku berterabur, umah aku xkemas, haiyooo skang dok sorang2 leh la wat perangai buruk macam tu, da kawen nanti cane??

2. bile nak dapat penyewa ni?????xmampu la aku oiii nak spend 300++ each month untuk perbelanjaan umah saje, yg 300++ ni da masuk sewa+astro+api la, but still mahal bagi aku ni, uhuk

3. bile aku nak kurus ni, susaaaahhhnye nak diet, asal nak diet, aku tensen, asal tensen, aku makan, yang xpaham, nak naik punyela senang, makan jela cam biase, konfem naik, kalo nak turun tu kene jadi luar biase sket makanan(makan skeeeeeet sgt) dan luar biase jugakla aku stress kalo xdapat makanan.

4. kenapa suke tangguh2 keje ni???(marah kat diri sendiri), uhuk2, not good not good

okla, da cukup membebel ari ni, sambung lain ari

1 comment:

Mr. HFH said...

dah follow awk....

feel free to follow me back k....

Related Posts with Thumbnails