Tuesday, January 4, 2011

aku xreti...

tetiba aku rasa rendah diri masa discussion tadi, ikutkan diorang brief pasal system n each module yang kitorang kena wat nanti tu, masa tu ada mr r, mr h yg briefkan, aku n mr s dengar..

tapi lama2 pastu diorang dok bincang pasal programming language mana yang ok, kenapa yang tu ok, kenapa yang ni x, netbeans la eclipse la, oracle jdeveloper la, banyak lagi la, sume tahap2 discussion orang pandai la kan, sebab diorang suka kot research2 pasal menda2 teknikal tu sume, ok serius masa tu aku senyaaap je, ikutkan whole discussion pun aku banyak senyap, angguk2 je, heee, tapi masa diorang dok cite pasal tu aku paling blur, aku hanya reti guna ye, xreti la nak buat review2 bagai, n xsuka jugak nak explore2 ni, dasar pemalas macam ni la;p

diorang cakap akan kena present submodul2 yang aku pegang nanti kat user, sebab nak amik requirement kan...ok itu adalah dreadful, aku benci presentation, benci benci, tau la bagus untuk skill, tapi tetap xsuka T__T suka kerja belakang tabir je, wat coding je nak, hee

tadi da dapat sticker kereta n id staff, muka adalah comot dlm id tu sebab penat berjalan sana sini dengan xpakai bedak apa sume, dalam kampus ni, senang jalan je, xjauh sangat pun jarak antara setiap tempat, tapi since pegi situ sini tadi, dan cuaca adalah panas, jadi muka adalah berminyak2, seb baik pakcik guard tu tunjuk dulu gambar tu, terkejut tengok muka sendiri terus mintak dia amik gambar lain

lunch tadi g makan ngan wani, ex officemate, pakej percuma kawan wani. seronok sebab dah lama xjumpa dia, last masa kat tx jela, seronok jugak jumpa kawan wani, g makan kat hostel student, jumaat ni nak join dia jalan2 lagi:D

rumah aku ke ofis sekarang 10 min je, heaven la, kejap je rasa dalam kete, ikutkan aku tau jalan jauh je, tapi semalam kak la tunjuk jalan dekat tu, pagi tadi try, sesat gak tapi seb baik leh kembali ke jalan yang benar, haha

sekian satu lagi entri rojak dari aku.

5 comments:

Cik Seni said...

ros, ko keje mana plak skang eh?

bukan aritu baru tukar keje ke??

confuse jap.

dd dudu said...

bes x mmu?? rasa nak belajar sana x?
hot hot x student situ?

rosealley said...

@seni@
aku keje mmu skang, bila opis ko nak pindah cyber??leh lunch sesama, heee

@dudu@
best ag upm, heeee, ramai foreigner la dud

Cik Seni said...

opis aku pindah sana maybe bulan 7 or 9 kot...paling lewat pun ujung tahun kot... :)

aku ada booking townhouse kat symphony park, dekat2 dgn mmu tu..tapi tak taula projek tu jalan ke tak...

yeay..bleh lunch sama2, ofis kita tak jauh pun...

rosealley said...

owh, lambat ag, sempat aku tukar keje dulu;p haha, xla, aku stay cni dulu koot

boleh je lunch sesama,heee, boleh lepak umah ko nanti, haha

Related Posts with Thumbnails