Monday, January 17, 2011

sejuk tetiba

kenapa ye kalau tetiba sejuk yang teramat sampai gigil ngan sakit sendi???tetiba je malam ni rase camtu, ikutkan aku biasa psg kipas no 2, ni da tutup kipas, siap bersweater ngan berselimut bagai, tapi xde tanda nak demam ape pun, cuma rasanya da 2 kali jadi macam ni

1st time masa lepas pindah barang, 2 minggu lepas la rasanya, dan aku perasan biasa kalau aku mandi lewat mesti jadi cam ni, macam tadi aku mandi after da siap makan sume, dalam kul 8 nak dekat 9

risau denggi je ni, huuuu, rumah sekarang banyak nyamuk, siap pakai 2 ubat nyamuk, 1 untuk ruang tamu, 1 untuk bilik tidur, tapi aku baca tanda2 dia cam aku xde pun, xdela ruam2 merah ke sakit mata ke, sakit kepala ke, tapi tetap risau sebab tetiba :( harap pagi esok da ok la ni

6 comments:

Cik Seni said...

hm..

aku pun macam tu, malam tadi takleh tido...sejuk sampai menggigil + sendi rasa sakit...

bangun pagi ni dah ok sket...

macam semalam waktu tengahari tu badan aku panas giler...

so aku nak tggu tengahari ni nak tengok camner, kalo panas giler...baru nak gi klinik...hee...

rosealley said...

aku terus dapat mc ari ni, huhu

aYeNz said...

ni demam virus..aku da kene..

dd dudu said...

doktor kata apa rosa

rosealley said...

@yenz@
virus ape yen?????riso aku

@dudu@
dr cam biasela, bg ubat demam je dulu, kalo xelok ag kena g cek balik

aYeNz said...

ntah..dia cuma kt dmm virus je..sbbnya musim demam virus..hehe

Related Posts with Thumbnails