Monday, January 3, 2011

kerja baru

aku masuk kerja baru hari ni, ikutkan ni 3rd job dari aku betul2 stat keje, as developer la kan, masa jadi research assistant tu xyah kira la, so dalam masa setahun setengah cam tu, ni da keje ketiga

hopefully kerja kali ni ok, setakat ni nampak cam ok, tapi memang xde keje lagi, adalah sangat bosan sekarang, team aku lak ada 2 orang je pompuan, sorang lagi tengah maternity leave, so kesorangan la saya, xpe2, seb baik ada je girls lain dari management team tadi ajak makan, cepat je aku nak join

tadi masa kat pantri amik air,teammate aku tetiba offer nak wat kopi, haha, terima jela, pastu sorang lg team mate datang kata kat teammate aku tu xpenah pun watkan air untuk dia, haha, perks being the only girl kot;p yela, cuba ko bayang kan laki wat air untuk laki lain sesaje, pelik kaaan, haha

so apa yang aku wat hari ni masa kebosanan adalah merapatkan silatulrahim, haha, ym orang tu, ym orang ni, gtalk ezan dari pagi sampai petang siap dok ngarut2 reka cerita la berangan la, komen fb, update twitter, sume2 la yang aku jarang or xpenah wat kat opis lama, heee


4 comments:

nurul azida ahmad said...

hahha. mesti die nak ngorat rose tu, tu y baik hati tu! ops! ahaks.

tahniah! anda nmpk happy..awl2 keje, sabooo.

rosealley said...

haha, thanks zida:) zida pun nampak happy keje kat hp, hp-hepi, haha

Ezzan Yusop said...

best ape gtalk benda mengarut kan. hahaha. wlpn bosan rasa mcm had fun je today. hihi! ;)

rosealley said...

kan kan, memang have fun:)

Related Posts with Thumbnails