Friday, January 9, 2009

breakfast ngan encik tunang

da lama xkuar ngan encik tunang, padahal 2 minggu lepas baru jupe, hak hak, cuma minggu lepas xleh jumpa encik tunang sebab dia kena campak, huhuh, so pagi ni kebetulan encik tunang nak datang maybank kajang nak renew road tax, bolehla breakfast sesama, yeay, mood menggatal dah datang

kitorang g makan kat jijah a.k.a restoran azizah je yang dekat ngan umah aku, malas nak g jauh2, sian encik tunang, xpasal2 ada parut kat tangan kat muka, huhuh, xpela, laki diorang xkisah sangat kot, cuba kalau aku yang kena parut2 camtu, mesti da malu tahap cipan da(cipan pemalu ke ek)

makan breakfast mi goreng+mihun goreng(abih burn diet daaa), encik tunang lak ambil roti canai kosong 2 keping, pastu saja la nak rasa roti canai tu, eh cam sedap lak, mulala aku rompak2 roti canai dia, xtau la nape, pape je makanan yang encik tunang order mesti aku suka pastu mulalah sesi rompak merompak berlaku, hak hak

pas abis makan tu, kitorang g maybank kajang, aku jadi penunjuk jalan lak kat encik tunang, pas abis setel semua2 urusan, blah terus, encik tunang hantar aku balik sebab aku nak kena g upm, encik tunang pun nak kena keje, huhu, kejap je jumpa, dalam 2 jam je, tapi xpe, esok kami keluar ngedate lagi, ngeh ngeh


teka kat mana encik tunang

hem, muka aku nii, makin teruk la skang:(

amik no xde mesin2, pakai no manual je

'cik' abang yang sama je tiap2 taun urus pasal roadtax

tunang kesayangan, muahakhakhak sila muntah;p

5 comments:

dd dudu said...

hee sebenanye cite simple2 camni laa bile kite besar bace balik wat kite tersenyum^^

aku suke breakfast ngn org tersayang wpun sekejap saje^^

kirenyee pagi2 kite dah diceriakan dgn mud brekpes ngn org yg kite syg tul x ;)

mun-e said...

betuulllllllllllllllllllll :p

rosealley said...

betullll aku setuju, memang ceria jek, hehe

bini edy said...

eh aku baru je dinner ngan org tersayang.malam tadi pun dinner sesame.esok pun same2 lagi.muntah muntahhh cepat..

eh umah ko flat mane ek?kat kajang ke?dkat taman sutera kah?

rosealley said...

@lisa@
hoh, xaci ooo, aku ujung2 minggu baru dapat jupe, tu yg excited semacam bila dpt bekfes sama tu;)

x, aku kat taman kenari, taman sutera tu jauh dari tempat aku, die yg dekat tol tu kan, nape?

Related Posts with Thumbnails