Monday, January 19, 2009

kuih baru ekk??

kejadian hari sabtu pagi semasa odway nak g mid. aku shortformkan encik tunang jadi et ngan cik tunang jadi ct ek;p

ct: da bekfes ke??
et: da, makan acar gula pagi tadi mak sy wat
ct: acar gula???(sambil dalam hati pk ehh, makan acar untuk bekfes??)
et: yer, kuih acar gula tu
ct: ada ke kuih acar gula??yang mana??
et: ala, kuih yang bentuk bujur yang kadang orang letak daging tuuu, tapi mak saya letak gula sebab sy suka acar gula(cakap dengan penuh konfiden)
ct: eh tu tuuuu(sambil pk dengan bersungguh sungguh siap tutup2 mata) emm emm.....
tu kuih caraaaaaaaa laaaaaaaa!!ada ke kuih acar. hahahahaaaaaaa. mana ada kuih acar. hahahahahaaa(gelak xberenti renti) kuih caraaaaa laaaaaa. hahahaaaaaaaaaa
et: ala, lebih kurang la tu(ayat cover malu)

10 comments:

lina said...

eross.. beria aku nak tau ape la kuih acar gula.. rupenye kuih cara gula. klaka =)

dd dudu said...

hik hik gelak sorok2 belakang meja
aku pun beriya nak tauu kuih acar gula tuh apeeee
rupe2nyeee kuih cara
hik hik hik
aku suke kuih tu^^

xpe sensei xpe2, aku wat2 xbace blog ni ;p

mun-e said...

kelaka!!!! wakakakaka gelak guling2 kat izuan ;p

Idzuan said...

@lina@
aku punnn, seb baik dapat tangkap, sebab izwan memang selalu salah sebut perkataan,ops;p

@dd dudu@
aku cakap kat sensei ekk ko gelak sorok2 belakang meja, ahha

@muni@
haha, xleh nak guling2 masa tu sebab dalam kete, haha

dd dudu said...

ehh nape suare halus ross bertukar menjadik suare idzuan =n

Anonymous said...

sory..tetibe sibuk plak..
actually nk tumpg gelak je hahaaaaha.apela idzuan,aku confuse,ade jgk la org mkn acar pg2 buta..rupenye kuih cara..ko mmg rock la! heheheheheehe
peace~
zalipah kiut#

rosealley said...

@dd dudu@
agagaga, salah akaunnnnn, huhu, tetiba je aku mencapubkan nama idzuan, haha

@zalipah errr;p@
haha, ko tau2 la kawan ko tu ipaah, memang selalu je salah sebut nih

circleinspoon said...

kehkeh
nanti ko bg hantaran kuih acar ekk

noname said...

yohoho dia mmg cmtu, dr campus lg XP

pastu dia nk menang yohohoo XP

rosealley said...

@noname@
haha, kan kan????sebab tu la aku dapat tangkap yang die cakap tu salah, haha, da biaseee;p

Related Posts with Thumbnails