Friday, June 19, 2009

kete comel

tengokla gambar aku ngan kereta ku ni;p kecik bangat, tapi lawa, mazda ni tau, aku xtau la kete betul ke tipu neh, masa ni dalam sabtu lepas, taim ngedate ngan encik tunang, encik tunang la yg suh aku berdiri kat tepi kete tu, saje je nak tunjukkan kecik bangat kete itu...

sebelum tu, kitorang singgah lu kat sweet chat, ingat x entri yg aku g makan ngan lina tu, encik tunang teringin la nak g makan kat situ pas baca tu, hehe, sekali dia kecewa sebab rasa pancake durian tu, memang rasa durian sesaje, cuma ada salut pancake jek, haha, yelah, tapi aku suka jeeee, sedaaaap

durian pancake ngan air buah campur2, xingat da nama

ni lak roti salut cheese ngan sosej, xingat jugak nama apa, tapi sedap, aku awal2, dok makan keropok kentang tu, sekali kan encik tunang yg tengah makan roti tu g makan keropok tu gak, sebab takut sangat aku abiskan, siap rebut2 haha, cam budak2 tul;p

3 comments:

green apple said...

durian pancake???????????







sangat-sangat cas menolak.

pestisid said...

jap2..nak tunjuk kete tu kecik ke nak tunjuk ko besar? hikhik..takmo larik...nak jogging...


jogging...!

rosealley said...

@green apple@
sedap kak di, yumm yumm

@pestisid@
haha, jogging la ko, xlarat nak kejar gak

Related Posts with Thumbnails