Friday, August 7, 2009

first time kene tahan

masa nak datang opis tadi, tetibe nampak ramai polis kat lane kiri, aku dahle tengah bawak laju masa tu, huhu, cepat2 tekan brek slow kan, mula2 van kat depan aku kene tahan, dalam hati ni, jgn la polis tu perasan aku laju td, sekali kete aku pun kena tahan jugak, kene ke tepi

pakcik polisi: nak g mane??(dgan muke garang sambil2 tgok dlm kete aku)
aku: nak g opis(mesti pakcik ni pelik aku g opis lambat2 neh)
pakcik polisi: kat mane??
aku: presint 15
pakcik polisi: ok jalan2(muke xsenyum2 ag)

fuhhh, selamat...neves bangat, dahle sorang, tapi mesti ade something wrong somewhere, sebab ramai gile polis kat c2, dahle lori van kene tahan, tetibe kete aku pun kene tahan gak, kete savvy blakang xkene pun, huhhuuuu, xde mintak lesen pun, tapi kalo mintak pun, selamat gak la, ari tu da renew, walopun lambat, heheeee;p

4 comments:

Anonymous said...

owh.. gerombolan pak polisi di tepi tu ya?biasa dh tuu.. ngade2 j tuh.. xde kj la katakan.. tu psl la die sj2 tahan...

Cik Seni said...

taktik nak ngorat ko tuh...mungkin??? ;p

mun-e said...

mesti ko debar tk hengat mcm nak tkuar jantung kan? hahaha

rosealley said...

@red@
tula psl, tetibe jek beramai2 kat c2

@surney@
silap ar nak ngorat muka masam, haha

@mun-e@
xterkeluar ag, tapi debar la jugak, heheee

Related Posts with Thumbnails