Monday, August 3, 2009

housemateku dirisik risik

ni cite memang da berkurun lama, 18hb 7 lagi kalo xsilap, tapi baru nak letak gambar dlm blog, ikut lilo balik umah jumaat malam, sebab sabtu tu, ada majlis risik merisik, hehe, housemate kuuu, da nak kawen tu, huhhu

before gerak, siap sempoi2 jek, mls, dlm kete je puuun

inilah driver sy:D

boleh tak perjalanan 2 jam tu pun aku da pening, lupe nak makan ubat mabuk before gerak, ingatkan ok, lupe yg jalan berlingkar2 kalo nak balik temerloh kan, huhhu, aku mmg ade prob sket jalan2 jauh ni, mmg kene makan ubat dulu kalo nak balik kg


ni gambar kek nak bg pihak lelaki

nuna kepam tgah berusaha nak make over kan kek tu

guna jela bunga2 yg ade kat umah lilo;p

taraaaa!!hasil makeover

nuna yg rajin, aku rajin gak, rajin amik gambar;p

inilah hosmet2 saya:D

nuna, lilo n aiman nakal, masa ni dlm bilik, kat luar tengah bincang2

aku suke gambar ni, actually diorg tgah pose, skali lilo kene panggil keluar, tu yg muka terkejut tu, haha

lilo tgah neves tuu, xingat masa ni da sarung cincin lum, tapi mmg xsempat la nak amik gambar sarung cincin, huhhu, cepat sgt


senyum gembira ke neves???

kami yang pura pura chomel;p

dalam petang tu, terus balik kl, sebab mak nuna dtg kl, aku pun keesokan tu nak kuar, tapi details psl bile lilo nak kawen sume tu biarlah rahsie dulu;p daaa

No comments:

Related Posts with Thumbnails