Thursday, February 10, 2011

the blind side & terima kasih


The Blind Side trailer

cite ni adalah sangat best!sila la tengok, sinopsis kat sini, aku da abis tengok baru tau eh true story keee, lagi la touching

semalam la aku n idz layan cite ni, lately ni asal malam2 je dia teman aku tengok muvi, sebab ari tu aku penah ngadu kat dia, asyik2 dia main game, bosan la tengok tv sengsorang, dah la xde cite best, pastu hamik, tiap2 malam dia tanya, nak tengok cite ape malam ni, aku lak yang terkejar2 nak donlod cite baru, heeee

tapi in a way, that is his way of showing he cares. n i appreciate that a lot, so terima kasih kat title atas tu khas untuk dia la, terima kasih sebab teman tengok cite malam2, heee, kesian dia xleh main game, terima kasih sebab cares, terharu i noks, terima kasih jugak sebab pasang astro sebab aku dok rengek sokmo nak astro, heee, pas ni xde la kacau dia dah main game, ok tarik balik, still kacau tapi xbanyak macam dulu, hee

papepun, i luv u la hubby!

No comments:

Related Posts with Thumbnails