Tuesday, February 15, 2011

khurafat

aku da berjaya tengok khurafat pagi tadi, kenapa berjaya??sebab aku ni penakut, jadi cuba elak dari tengok cerita hantu, sebenarnya teringin nak tengok, tapi biasanya masa tengok ok, malam2 masa nak tidur mula lah terbayang bayang, pastu adela orang tu tidur tak tutup lampu, haha, last2 idzuan yang bangun tengah2 malam masa aku da lena tolong tutup lampu;p

tengok pun tadi sebab dah xtau nak tengok wayang apa, early bird lagi, wayang dalam kul 11.30 pagi kot, sepanjang cerita, aku berjaya!!berjaya apekah???berjaya xtengok muka hantu tu, hebat x hebat, hahahha

mana tak nye, setiap kali gelap je, xpun setiap kali muzik seram je, aku sepetkan mata, bagi nampak kabur2 je, pastu bila da abis part2 terkejut tu, mula la bising tanya idzuan, dia nampak hantu eh tadi???hantu dia takut ke??cane muka hantu dia??haha, idzuan bising2 jeee kata baik xyah tengok kalo asyik dok tutup mata, haha, yela, dahla, decision nak tengok khurafat tu aku yg buat;p

tapi seriously, xpaham aku..kenapala semua tempat nak suraaaam je cahaya dia??kat hospital gelap, kat rumah pun gelap, apekah??? taula cite hantu, tapi xkanla gelaaaap je*emo sebab takut* tapi yg pasti aku keluar senyum sebab xnampak muka hantu, heee, harap2 malam ni leh tidur aman, heee


No comments:

Related Posts with Thumbnails