Friday, April 3, 2009

ehh, xboleh tuuu

boleh tak semalam tengah seronok2 sangat dok borak2 sambil layan lina ngan dudu yang sudi datang tdo kat umah(tapi rasa cam nyesal sebab xamik gamba ramai2 lak wat kenangan) siap kitorang da tdo terbungkang depan tv, pagi tadi lilo(housemate) cakap kitorang tdo pintu xkunci????astagaaa, alhamdulillah xde pape berlaku, 2laaa, seronok sangat semalam sampai lalai cam2, uhuh, lain kali kena alert2 neh, uhuh


dudu lina n ewoss 1 ketika dahulu:D

7 comments:

mun-e said...

oo 1 ketika dulu.. pdn la size x same.. :p

ni gambar kat tganu ek?

rosealley said...

size ape 2??;p

xdela, kat langkawi

mun-e said...

size peha dd, size lina, size kamu

:p

eh 1st time dpt wv bhs melayu :- restu

kuikui

dd dudu said...

hahhhhhhhhh terkezuttt :O seb baik xberlaku ape2 =(

tak bole macam tu~~ ;p

KUNTONG said...

Bahaya tu, ingat ya nak, lain kali kunci pintu. Semoga anda semua selamat. Salam.>

nothin much said...

kanak2 ribena mmg senang leka.
sbb tu kalo masuk umah cecepat kunci,
takut lupa. :P

rosealley said...

@dd dudu@
2la, seb baik kan...uhuh

@kuntong@
baiklah, lain kali kena lebih hati2

@nothin much@
mmg bese masuk umah terus kunci, cuma ari 2 excited sgt sebab ada kawan, terus lupa:(

Related Posts with Thumbnails