Wednesday, December 17, 2008

aku suke cicakman 2

tajuk atas 2 sebenarnya nak amik ati encik tunang;p

review jujur aku untuk cicakman 2(pilihan encik tunang) ngan bolt(pilihan cik tunang) yg ditonton secara marathon sab2 lepas ialahh

cicakman 2: okla

bolt: besstttt

aku review memang x panjang2...
antara xbest langsung, oklaa, bolehlaa, ok best gak, bestt, best gilerr,
dicampur ngan intonasi suara yg berbeza2

aku memang suke cite kartun and cite klaka,
so review ni agak berat sebelah yer,
jap g nak tengok los n faun lak ngan wawa

2 comments:

mun-e said...

lost dan faun, BESH! KELAKAR!

watak y paling lekat bg aku dlm ceta ni ialah watak khir rahman hehe

suke ah beliau!

rosealley said...

@ciare@
suke jugak suke jugak, ingat x part yg die nak serang soldier 2, pas2 die dok marah macam2 kat soldier 2 kan, padahal soldier 2 xpaham ape pun die cakap, siap cakap comel la hamster2 hape sume, haha, lawak2 :'D

@muni@
best best best, klakaaa kan, xrugi la tengok

Related Posts with Thumbnails