Wednesday, December 31, 2008

rentetan 2008 2

6) aku tunang

selang je 2 3 ari pda kawen, aku lak yang tunang:)

tapi macam malas nak tepek gamba boleh x

aku rase cam buruk jek muka aku ari 2, xsuke xsuke,

tapi xbest lak xdek gamba, okla tepek la 1


7) first taim masuk aquaria

seronok sebab dapat pegang2 ikan,

jumpa encik piranha yang sebenarnya pemalu, tapi akan makan orang kalo lapar, huk huk..

dan paling best, dapat jupe encik penyu:D



8) g jalan2 langkawi ngan lulu, dudu n pak kuku

seronok sangat g jalan2 langkawi,

bangun pagi jek pk nak g jalan mane

kan best kalo tiap2 ari cam2;p

asal2nya ada konferens kat situ,

tapi p konferens taim kene present jela,

waktu2 lain tuh banyak g jalan2:)



first taim gak naik air asia





9) jadi ahli sushi king

hak hak, nih pun nak cite ke,

hei mestila, ktorang 1 umah kan suka sushi king,

sejak ada card nih, jimat 10% tau, suka suka:D






10) dapat anak buah baru, shafikah

shafikah ni dulu asyik nak orang dukung jek tau

aku selalu kalo nak tdokan dia,

mesti kena dukung2, selawat2, gerak2 cam kekiri kekanan,

cam menari lak, leh kurus rasenye kalo dok wat tu tiap2 ari








ni bukan shafikah, tp abg dia firdaus

11) abang aku kawen, wat kali kedua

xde kenduri pun, kawen pun kat pejabat agama islam jek

tapi xpela, asalkan kawen:)


12) abang lan kawen

abg lan nih sepupu aku, dok sebelah umah jek,

kawen ngan kak ya, org tengganu



ni ayahku, bukan abg lan

makku dan anaknye;p




cukup2la tuh 12 point jek,

kang xlarat lak korang nak baca,

tetiba aku nak tag lak entri nih leh x???hak hak

okeh, silela wat entri rentetan 2008 ek kepada yang bertuah
- aya

- wawa

- dd

- lina

- muni

- ciare

-lisa


buat tau jangan xbuat;p

7 comments:

lisa said...

sori2. mmg takde niat langsung nak buat.harap maaf yek.aku mmg suke langgar tag.

dd dudu said...

woohh short tern memory aku pun lagi parah hahahhahh yelaa2 nanti aku wat ;p bile tu xpasti hik hik

rosealley said...

@lisa@
xpe2, aku kdg2 pun mls wat tag

@dd dudu@
okkie:)

pandangdenganmatahati said...

rossss dah siap! tp sgt la pendek, xrajin mcm ko la hehehe

nadia-ady said...

ross! kamu dah bertunang? macam tak percaya :D

P/S: SUKA SUSHI JUGAK

rosealley said...

@muni@
bukan ko ag rajin ke, siap edit2 balik;p

@nadia-ady@
iyaaa dong;)

wahhh yeke, jom g makan sushi nak??

handmade jewelry said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Related Posts with Thumbnails