Wednesday, December 17, 2008

aku suke jalan2 perabihkan duit

aku da tengok los n faun ngan wawa tadi, bestttt, hehe, malas nak cite lebih2, nak tau g tengok sendiri (padahal memang xreti nak review pun;p)

before tengok 2, g makan ayam goreng mc'd duluh, cedaaap, rase macam nak makan ag jeek, huhu, sejak dudu ajak makan ari 2, sampai skang xpuas2 ag, salahkan dudu, kihkih, sorila gamba aku cilok dari tenet je, sebab mase baru terpk nak amik gamba, da tinggal separuh da ayam 2, haha


pas2 g jalan2 kat speedy jap, n then aku beli nii


yeay!!!da kuaarrr

4 comments:

Luth Textile said...

sekejap je eh dah kuar cd dia..
bes kan lost and faun

rosealley said...

sekejap ke??da lame tunggu tau, huk huk, los n faun best:)

Saya Adalah.. said...

Mintak seketol ayang tu hehehe

rosealley said...

silekan silekan

Related Posts with Thumbnails