Monday, November 17, 2008

entri rawak(random post)

1)selkom postpaid aku da active,i am now a selkom user, redha jela dengan apa yg mendatang, keputusan sudahpun dibuat*sile refer link ini n ini*

2) aku memang sangat mudah tergoda.... tergoda dengan makanan, bila waktu lapar je, memang sudah lupa segala janji janji manis untuk berdiet pada 1 ketika dahulu

3) sekarang ni heboh dengan blog yang suka kutuk blog orang lain tu, dari blog peej, ke blog lisa n macam2 blog lagi la dok cite pasal blog die n, aku rasa kalo dia ade akaun nuffnang, mesti da melimpah ruah duit masuk. waktu aku tau kewujudan blog dia ni, aku bersungguh2 gugel nak cari alamat blog dia, antara term yg aku guna mase gugel 2 'blogger yg kutuk blog orang', 'blog kutuk blog orang lain' dan macam2 lagi la. berjaya jugak akhirnya jumpa, tapi sekarang aku rasa otak aku da tepu nak baca entri2 n komen2 laser 2, mungkin esok ku sambung lagi.

4) my moolah da hampir kering, baru tengah bulan ni, makan biskut kering jela lepas ni, cicah milo:( masa dapat duit ari 2, memang xhingat dunia, macam la gaji banyak sangat, kan dah naya..

9 comments:

Ahmad Idzuan said...

Here I come Celcom XD Yang pasti kalau hari raya memang xde Telco yang survive kat Kelantan XD Hemm..Sbb nama dah officially diremove dari mana2 phone num registration boleh lar wat SMS fitnah ek :P muahaha..ahaks..gurau jer XD

lina said...

eross.. cek tuh sudah signed. tunggu despatch amik kt kl. ko doa la despatch tuh x cuti.

huhu

rosealley said...

@zealios@
well, kelantan kan da jadi kl time raya, 2 yg line bz jek memanjaaaang

ooo jahat ooo xbaik ooo, ala, kalo cam2 sy announce siap2 la no awak ni kat blog ek, senang nak trace smsm fitnah nanti;P

@lina@
2la, lini ade gtau aku tadi, harap2la berjalan lancar sumenye

circleinspoon said...

ko ada celcom? postpaid laks? dasat2

mun-e said...

ross nak blog tuhhhhhh
nk link nyaa

(sambil mata kelip2 ala2 kucing dlm shrek mintak kasihan wink* wink*)

dd dudu said...

klakanyee yg gugel tu, keywords2 tu ko pakai hahahha

ross, nak gtau, hari tuh kan cek kat nuffnang, ade org jumpe blog aku sbb die gugel "blog ngumpat viruspadu"

ceh, saba je laa kuikui.. musti die hampa,konon2 nak carik blog ngumpat viruspadu tp terjumpe blog aku yg peminat setia vp ha ha ha

rosealley said...

@circleinspoon@
aku still pakai no lama maaa, 2ka maxis ke celcom jek

@muni@
semalam lagi aku nak gtau ko, nanti2 aku ym ekk

@dd dudu@
haha, cian jugak untuk itu orang;p

bini edy said...

mengapekah di dalam statcounter aku ade keyword org jmpe blog aku dgn perkataan ini?

"KUTUK BLOGGER".

apekah???

rosealley said...

@pestisid@
owh owh tu bukan aku, bukaaaan

Related Posts with Thumbnails