Thursday, November 6, 2008

what's for dinner tonight??

sup sayuuuur, yummyyy,
no,aku bukanla didalam usaha berdiet ye,
cuma tadi tgok blog makan2 dd,
yg sgtla menggoda nafsu makan ku ini,
teringin pulak nak makan sup sayur,
nak g secret recipe mahal sgt,
xde geng lak 2,
makan je la ape yg ada
bersyukur yaaa, hehe

td teman wawa present progress report,
sonok sebab wawa da clear da sume,
from obj, research prob, delimitation n also novelty,most important part nih,
huhu, bestnyaa wawaa,
kena bertungkus lumus jugak nih,
xtaula ape nak jadi ngan wan roslina nih:(
okla malas nak ngomel banyak2,
kang korang bosan lak asyik dengar aku berleter pasal research nih jek kaan,huhuh

p/s: da makan sup sayur tapi perut lapo lagi laa, cane nih??

5 comments:

dd dudu said...

aaaaaaaaa sup sayurrrrr, aku paling xbole tgk suppp naaak naaak nakkk

pu~
xpelaa berangan jek menelan sup kam itew slurppp~ ;p

waaah congrats wawa, hebat2 clap clap clap bes giler wa dah clearrr

chaiyuk rossa

puku~ puku~

rosealley said...

nak??dalam perut dah la sume, tapi sup aku mungkin xsesedap sup didalam blog kamu itu, aku bukanla pakar memasak;p

puku puku tu kata semangat ke??haha

w a w a A Z U R A said...

mekasih2...
tp cuma some parts je ewoss yg quite ok...blom msk implement lg....byk lg tuh...justification pon tk kuat lg nih..poning2 aku dah...
tp syukur dh lepas present..leh joli enjoy next week!!! XDDD

next week pulun abes2...good luck eh!!! owh..tq laa jd pmbkr semngat aku td...hikhik..td tuh, komen2 tuh ada yg dpt aku absorb..ada yg cm tk smpt...(sbb ada satu part aku blank)..nnt kalo tetiba aku sesat sket...hehe...hrp cek tunang dpt mmbntu ehhhh...XDDD

dd dudu said...

puku tu ade laa satu bunyian setaraf ngan pu~ dan puk :v

hehe nanti klau aku jumpe ko, aku demo cane bunyik tuk bunyi hehehehhe

alaaa bg aku sume sup yg home made mmg bes hehehe slamat dah masuk perut ko dan tunggu untuk di keluarkan kembali pagi sok pu~

;p

rosealley said...

@wawa@

hoho, insyaAllah kalo leh tulun, aku tulun, patut ko cakap tinggal implement jek, yg lain sume da setel, ngeh ngeh

@dd dudu@
puku puuu puk puk pukuuu
hahaaa

Related Posts with Thumbnails