Thursday, November 13, 2008

finish oledi!!yeay!!



yeay, da abis present da,
Alhamdulillah, eventho ada gak part yg sket2 xpuas hati,
xmohla cakap nape,
tapi asal da lepas je present, aku da rase hepi,
pasal aku bleh la menstalk blog2 orang agi tanpa rasa bersalah,
boleh main game tanpa rasa bersalah,
boleh tengok tv tanpa rasa bersalah,
kenape ye, time kita banyak keje, time 2la macam2 cite best ada??
dugaan sungguh semalam 2, aya n wawa dok nengok tv2,
dengan rasa bersalahnya aku join sekali,
walaupun xsiap wat slaid pun lagi masa 2,
kesudahannya aku tdo kul 3 pagi nak siapkan slaid,huhuh

dudu, kamu present kat ne??aku nak g ngintai;p

4 comments:

lina said...

eross.. sgt best kn perasaan ni? nk suh dd present la. leh same2 gembire.

aku tau korg tgk cite seram jerit2 smlm ey? bace kt blog wawa

rosealley said...

owh yeke, haha, cepat aja kamu bagi komen yaaa, sonok kan sonokkk, tgah edit2 gambar ni,haha, jom ngedit bersama2

dd dudu said...

aku present sok kul 9 di lab perdana!!

nanti sok aku gumbira bersama kamu yukkk

rosealley said...

baiklaaah!!nanti aku melawat kamu di makmal perdana yaaa!!

Related Posts with Thumbnails