Tuesday, November 11, 2008

makan time


cuba teka sape kami??;p

ari ni posa ganti,
alhamdulillah,
sehari da selesai,
banyak2 hari lagi xselesaiii, huhuuuu
venue berbuka ialah di secret recipe,
makan curry seafood laksa,(kat alamanda lg sedap)
diikuti dengan sushi king,
muahaha,
kami memang buruk lantak,
tapi g sushi makan 1 plate je la,
xlarat daa nak makan


Curry Seafood Laksa, kenyang ooo makan ni


kat metropoint kajang 2 rupenye ade kedai cd n dvd murah2,
series jepun paling mahal pun dalam 30++ kot,
even belas2 pun da bleh dapat,
tapi disebabkan nak bajet,
aku xbeli pape la tadi,
next time keh, next time,simpan duit dulu


owh, jupe kak ton td,alaa kak ton dlm cite ezora 2,
kurus rupanya die 2 kat luar tv ek,
lawa jugaak, tgah lepak2 kat starbucks, ngan kawan2 pelakon dia gak kot,
tapi xkenal da sape kawan2 die 2, pelakon drama jgak laa,
wawa dok asyik pandang2 je kak ton 2, ko minat die ek waa, hahah

Adiosaaa!!

8 comments:

w a w a said...

kak ton tuh cun kan kt luar...
body ramping gila~!!!
nmpk muda benar lak dia tuh..
dh dia berkali2 lak kluar masuk kluar masuk starbuck 2 kan...jd cmna aku nak lepas pndg dia lama2 kan kan...hikhik...

pandangdenganmatahati said...

oh kak ton~~~~

dekna minat sangat sama kak tonnnnn~~~

hehe

rosealley said...

@wawa@

cun cun memang cun,ramping lak 2
tapi dalam tv nampak tua kan,nampak berisi,

agak2 kalo kita masuk tv mesti nampak makin "cun", haha;p

@cik muni mata hati@
owh dek naa, eh sejak bile lak nama ko ade naa, haha;p

dd dudu said...

ehh yekeeee
alaaa klu aku masuk tv musti nampak gemokxx

sbb penah dgr org kate klu masuk tv akan nampak lg besar/tinggi dr luar hu hu hu xmau masuk tv laa cani ;p

rosealley said...

aku pun penah dengar gak, kira betulla 2 kot, kak ton yg kurus di luar tv pun nampak agak g.m.k di dalam tv;p

circleinspoon said...

aku nak teka sapa tuh boleh? kalau betul menang ape???

rosealley said...

kalo betul menang hadiah yg ditaja oleh dak baju itam tudung coklat 2, mintak ngan dia;p

circleinspoon said...

eeei...sengaaal

Related Posts with Thumbnails