Thursday, November 27, 2008

hontouni muchas gracias maceh maceh!!!

b4 aku cakap pape, meh sorang2 aku kiss pipi meh, meh..

sowila xsempat nak reply komen korang2 sume, ari ni sehari suntuk dari 10 pagi sampai 10 malam aku kuar ngerdate ngan mr tunang, kalo mak aku tau, mesti kene marah ar nih, xpe mak xbaca blog ek mak

papepun, aku nak ucap maceh2 banyak2, arigatoooo, gracias, shukriyaaaa, tenkiusss kat sesape saje yang sudi nak mengewish besday kat aku, maceh yeeer, jasa baik kamu akan dikenang, xkesahla, ikut fon ke, ikut blog ke, ikut frenster ke, ikut facebook ke, owh juliza adlizan wish aku hepi besday dlm facebook oo, haha(taip2 sambil kembang hidung;p), nanti aku reply comment korang ek, penat bangat dah niiii, nak tito duluuuu, nite nite

kami ngerdate di cni ari ni:D

1 comment:

dd dudu said...

yeayyy makasih ros bg souvenir dr aquaria hehe

p/s-->juliza adzlizan waaaahhh ziffi ade kasi comment x ;p

Related Posts with Thumbnails