Thursday, November 27, 2008

Happy Birrthday To Meee Maggiii!!!

24 da??taun depan 25????aaaaaaaagagagagagaaaa, tuanyaaa, kene kawen cepat2 neh, haha, xde kaitan, pang sekali!!yer kawan2...bg yang xtau, tuan punye kete kenari wj*tut* 89*tut* *tut* nih lahir di kamunting taiping perak(tapi aku selalu cakap aku org klate sebab aku lagi lame dok klate) pada 27 november 1984, haha, ape lagi, wish aku cepat2, saje je aku wat entri neh nak suh korang wish pun, lambat sehari aku ngamok, hahaa, pang sekali lagih!!antara benda2 yang aku nak capai b4 27 november 2010 ialaaah:

1) pass viva dengan cemerlang gemilang terbilang
2) 'biskut' aku berjaya...yg ni hanya certain2 orang aje paham kot
3)turun 10 kilo, yang ni memang da jadi impian seumur hidup dah ni, xpenah lekang dari azam tiap2 taun, even dalam subjek spi dulu, masa dr gee bg kertas suh tulis ape gol aku nak capai, aku tulis nak turun 10 kilo
4)mampu nak bagi duit belanja kat mak ayah, sedih, sob sob
5) jadi tunang yang lebih memahami dan kurang sentap, opsss
6) simpan duitttt banyak2 nak kaweeennn, ape ko ingat laki je kene simpan duitttt??huhuh
7) kurang buat dosa dah, insap, sob sob


tu jela dulu kot, banyak lagih impian2 menggunung nih, tapi sket2 jela dulu aku stori mori, yang nih pun xtau la tercapai ke idok, harap2 berjaya, amiiiiiin,owh by the way, xsabaaaanyerrr nak tunggu sok, nak ngerdate ngan encik tunang, ngeh ngeh, mood gatai da datang


12 comments:

dd dudu said...

dah wish daaa kat henpon :D
waaah impian turun 10 kg, uuu nak jugak uuuuuuuu

waaahh musti encik tunang kasik adiah koleksi baju harajuku hik hik ;p

bini edy said...

wah besday rossa rupanya.k, nnt update kat nota2 amplex.tulis besday skali kat name ros.hikhik.
ni jela modal aku nak ckp psl ros sbb aku mmg x pnah bebaik ngan ros dulu.tapi amplex dh gulung tikar kan?mase die gulung tikar tu aku dikerah oleh abg demo utk pergi menyertai misi menyelamatkan nota2 dgn past year tu drp org kafir.haha.tapi mase tu takde pon tikar yg terbentang dan takde org tolong gulung pon.

tapikan, ko pegi kan flora fiest 2007 kan?mase tu aku ngan bf aku(die ni photographer) sibuk2 ambik gmbr.aku nmpk ko ngan abg izwan(eh tetibe ade abg :P) kat situ.aku ingat nak ambik gambar ala2 paparazzi pastu tetibe aku rase ko bukan artis pastu x jd ambik.

so aku ada 2 jela kisah hdp aku terhadap ros.1 amplex.lagi 1 flora fiest walopon ko x nampak aku.(tapi aku nmpk muke ko mcm hangin je sbb panas sgt tmpt tu).sbenanye aku hangin gak hehe.

anyway happy besday rosa mawar berduri.rap sket, rap sket ahli fikir. :)

sekian sahaja, a comment tribute to rossa amplex.hew~kalo ko marah, ko cepat tua.dh la ko dh bertambah umur ni.

Smiling Lolipop said...
This comment has been removed by the author.
lina said...

hepi besday ros!

siap de entry khas. tgh senyum2 sambil taip ni.

mun-e said...

rosssss, hepi birthday!

aku pon nk ceta kenangan aku ngan ros gak.paling aku igt, pegi jln2 putrajaya kmudian blk tuh, singgah d rumah abg ros. mase tuh ade aku, aini, aya, dd, kheri dan ros. 6 org dlm 1 keta k.iaitu keta aya.eh aya, ko dah tuka keta ke???

haa tu la kenangan plg ingt bsama ros slain kenangan d LI hehe

wahh dah tua dah ko rossss :p
slamat hari jadi!! :D

dd dudu said...

hik hik 2 memori pestisid bersame rossa kuikui

aku sambung rap pestisid
hepi besday rossa
rap lg rap lg
rap rap
ep ep

;p

AnneWeeza said...

happy birthday 2 uu.... :)
cant wait mine next week...hhooho...

bini edy said...

sombong aaaa ros tak reply komen.kecik ati ke kekkeeee kecik ati ti tii(rap rap)

bini edy said...

dd,
adekah smiling lollipop tu ko?hew~

w a w a A Z U R A said...

aku nk jd owang pertama sbnrnya smlm nk wish ko besday...
TAPI....
encek tunang ko dh call ko before kul 12 lagi....

citer 8tv pon lom abes lg....tp ko dh gayut smpai laaa ko tak kuar2 bilik dh....

sudahnya...
aku gedegang gedegang pintu bilik ko jerk...
time tuh, itu jerk cara terbaik yg dpt aku pk utk wish ko ros...ingtkn dpt pintas encek tunang wish tp masih tk berjaya jugak...siyes nih~!!!

H.A.P.P.Y B.I.R.T.H.D.A.Y
kata umo 24thn...dh gheti ngeja kan???
haaa..ngeja laaa sndirik k~!!
xmo tolon =)

rosealley said...

@dd dudu@
banyak duit encik tunang nak hadiah baju2,huhuh, tq tq yaa:)

@pestisid@
kenangan aku ngan ko, jap aku ingat ek,..........jap..........
em, tq tq ek:) even kite xkenal sgt, ko sudi gak wish kat aku

@lina@
tq linaaa:)

@murni@
ko pun ade ek mase 2, haha, budak2nye la mase 2 kaan, punyela nak makan pree, haha, tq yaaa:)

@anneweeza@
tq:) besday kite dekat2 rupenye, blehla celebret sesame:)

@wawa@
haha, encik tunang memang slalu cam2, kalo bleh die nak jd org first yg wish tiap2 taun, haha, tq tq anyway:)

bini edy said...

la pnat je aku ngan dudu rap, ko x rap pun ros.mesti ko ni penyanyi balada kan?

Related Posts with Thumbnails