Wednesday, November 5, 2008

penat lelah

2 hari ni badan aku rasa letih sesangat,
semalam sehari suntuk aku kat tw*nt*ch,
menyiapkan ape yg patut before aku blah,
xsabar sungguh2 nak blah rasanya,
banyak sangat kerenah:(

malam before 2 aku siapkan cek assignment students,
semalam lak dok bz2 wat keje,
dari pagi aku minum sekotak susu anlene 2 je
balik umah dlm kul 4 lebih baru makan,
lapo xhingat daa masa 2,
terus beli kfc,huhu

balik rehat2 makan2 sampai licin tgok cite my boss my hero nak ilangkan stress,
pas2 tertido dari kul 8 sampai 11,
aku rasa pas aku bangun 2, kepala berat semacam jek,
macam tgah high je, haha, xtau la tul idok, bukan aku penah high pe mende pun

suppose malam 2 aku kena cek assignment, test n labs for subjek lain lak,
tapi kul 2 pg baru aku stat wat 2 sume,
kul 3 da ketar2 lapo balik,
nak tahan x tahan2, last2 masak megi letak telur sebijik,
kul 5 pagi baru tdo

petang td dalam kul 3 afte setel sume2 termasuk la claim,
hoh, claim 2 yang paling penting 2
claim bulan ni pun xdapat agi, sob sob
afte setel sume carry marks, assignment, what so ever 2,
aku g la tw*nt*ch balik, ngan lina,
kul 5.30 baru balik umah,
kebulur lagi,
order kat wawa mc'd,
asyik makan fast food je aku skang ni,
bilelaaa nak stat diet ni,
huhuu, marah ngan diri sendiri,

skang nih, badan aku rasa penat sangat,
alaa, yg rasa macam ko xde la wat keje berat sgt..
tapi ko rasa badan ko asyik xlaraat jek, xbermaya jeek,
haa, mcm 2 la badan aku skang,
xsuke laa, xtau sebab ape
tdo xtentu kot,xpun banyak sgt toksin kat badan,
nak kena detox ni, huhu,
ataupun nak kena main game jap, nak kasi hepi2,
hem, yg last option ni paling senang,
aku main game jap ar;p
Adiossaa!!

2 comments:

dd dudu said...

uh aku menghayati cite ko ni
tp paling x tahan bile part lapar
xleh laaa bile tgh2 malam kul 2 3 pagi lapar, mmg menyedihkann uh uh

rosealley said...

sedih kan sedih kan, dok pk nak tahaan je la, da lewat sangat, jap agi nak tdo tapi at the same time dok terpk pk sedapnyee kalo dapat makan, selagi xdapat, selagi 2 dok pk, 2 yg membuatkan lagi lapo 2 kot, huhu

Related Posts with Thumbnails